۱۳۸۸ آبان ۱۶, شنبه

پاسخ به پرسش ها1

سوال : راستش من یه سوال داشتم از جنابعالی.همونطور که میدونید رشته کارشناسی ارشد برنامه ریزی گردشگری به مجموعه علوم اجتماعی پیوسته.و یکی از درسهایی که معرفی شده برای آزمون "مفاهیم و حوزه های اساسی برنامه ریزی توریسم "هست.اگر ممکنه لطف کنید منابع و کتابهایی برای این حوزه به من معرفی کنید ممنون میشم
پاسخ : کتابی با عنوان برنامه ریزی توریسم آنگونه که شما مدنظر دارید را تا اکنون ندیدم ولی می توانید به کتاب « برنامه ریزی ملی و منطقه ای جهانگردی» نوشته سازمان جهانی جهانگردی ترجمه دکتر محمود عبدالله زاده ، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی مراجعه کنید موفق باشید
سوال : میخواستم جسارت بکنم و بگویم که اگه برایتان مقدور است برای بنده فرق بین گردشگری سنتی و جهانگردی مدرن را بنویسید خیلی ممنونم
پاسخ : ما چیزی به اسم جهانگردی مدرن نداریم بلکه گردشگری مدرن داریم. فرق بین جهانگردی و گردشگری را می توانید از اینجا بخوانید . 
سوال : گه من بخوام در رشته گردشگری ادامه تحصیل بدم در صورتی که تحصیلاتم تا به حال رشته دیگری بوده می تونم یا نه؟چه دانشگاههایی این رشته رو دارن البته منظورم بیشتر مقطع دکترا است.
پاسخ : تا آنجا که من اطلاع دارم هنوز رشته مستقل با عنوان گردشگری ندارم فقط کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی و جغرافیا و برنامه ریزی توریسم ایجاد شده است. بماند  دوره دکتری گردشگری

7 نظرات:

سعید گفت...

سلام من قصددارم دررشته برنامه ریزی گردشگری شرکت کنم این رشته قبلادرزیرمجموغه جغرافیابودولی ازامسال به زیرمجموعه علوم اجتماعی اضاقه شده وهیچ منبعی برای این رشته معرفی نشده لطفامنابعی رواگرمیشناسیدمعرفی کنید.ممنون

ناشناس گفت...

اقای دکتر سلام ،غرض عرض ادب وخسته نباشید.
اربابی

ناشناس گفت...

سلام من دانشجوي كارشناسي ارشد جغرافيا وبرنامه ريزي توريسم هستم از توجه شمابه گردشگري واطلاع رساني خوبتان متشكرم از وب سايت علم گردشگري به نشاني www.tourism science.ir ديدن كنيد مطالب بسيار خوبي در مورد گردشگري داردوهمچنين كليه كتابهاي چاپ شده در مورد گردشگري ومعلق به بچه هاي ارشد جهانگردي علامه مي باشد

ناشناس گفت...

سلام ممنون از سایتتون جناب دکتر منم میخوام ارشد برنامه ریزی جهانگردی رو بخونم اما منابعش رو از هیچ جا پیدا نمی کنم لطفا بهم کمک کنید

ناشناس گفت...

سلام لطفاً براي ايرانيان مقيم خارج از كشور كه قصد سفر به ايران را دارند و هيچ جايي رو هم بلد نيستند اطلاعات كافي و لازم را بهيد .
با سپاس

ناشناس گفت...

سلام و خدا قوت به حضور شما
من مي خواستم بدونم كه در مقطع كارشناسي كدام دانشگاههاي دولتي در ايران رشته گردشگري دارند؟
ممنون و سپاسگزار شما

سعید آراز گفت...

سلام من میخوام تورشته جغرافیاوبرنامه ریزی توریسم شرکت کنم باتوجه به اینکه این رشته مستقلابرگزارنمیشه بایدسوالات مربوط به کدوم گرایش
جغرافیاروجواب بدم؟اقای دکترممنون میشم اگه زودترجواب بدین.

ارسال یک نظر